Ny vecka, nya tag =)

Nu är det måndag morgon igen. Ojoj vad helgen går fort =)

Mor, med tastaturet är det finemangt, tackar som frågar =) Krävdes bara en stjärnmejsel och lite vilotid så löste det sig =) För övrigt, mor är du intresserad av färgning och stickmaration hos Fröken Garn? Har pratat med maken och det är okej med honom. Dock krockar det med mina helger på extrajobbet men har planer på att överlåta dem till maken.

Hittade ett gott recept på rödkål. Eller jag tror att det är gott. Skall prova det i veckan =) Det fanns på VK.

Maken brukar inte vara här inne och läsa så ofta så jag tror att jag kan omtala att det är hans strumpor som har fått lov att följa med till jobbet idag. Har bara, förhoppningsvis, en fläta kvar på mina egna strumpor innan det är dags för tårna och det skall jag hinna med. Och om jag stickar på hans strumpor här och han inte vet om det kommer han bli positivt överraskad när de är klara =)

Kommentarer
Postat av: Bente

Tack för din röst ,jag röstade på dig också. Vill så gärna gå på färgningskursen men kan inte bestämma mig för om jag har råd eller inte.Men om det fortfarande finns platser så lutar det åt att gå ,annars kommer det säkert fler tillfälle.Kommer du på maratonstickningen?

Kram Bente

2008-09-15 @ 10:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0