Garn och pärlor inhandalde

Nu har jag inhandlat garn och pärlor till Mystery stole 4. Ska bara skriva ut mönstret så skall jag sätta igång och sticka. Måste bara prova ut vilken virknål som är bäst att använda till detta garnet och dessa pärlorne. Men det är ett lätt "problem".

Igår började jag på en Candle Flame sjal. Har tre aviga maskor mellan varje flamma istället för två. Samt att jag har satt i pärlor. Garn och pärlor fick jag av min hemlis 3 komppis Sillen. Tackar än en gång för det fina garnet. Har nu äntligen kompletterat med två nystan till så jag kan göra en JÄTTESTOR sjal =). Jo jag började igår men har repat upp den en gång och valt mindre stickor. Började med dubbelt garn. Visst blev den varm och go men det gick inte att placera några pärlor. Enkelt garn och tunnare stickor var bättre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0