En god gärning, ett paket och stickcafé

Det är vad gårdagen och dagen bjuder/bjöd på

Igår på väg till stationen efter jobbet så hittade jag ett passerkort till ett företag i närheten av där jag jobbar. Var och lämnade in det där idag så det inte är ute på vift. Detta var den goda gärningen.

När jag kom hem från jobbet igår så fanns det ett paket till mig. Det var en grytlapp i pay it forward bytet (måste komma ihåg att fixa mina) från Annika. Tack så jättemycket!!

Idag är det då stickcafé. Ska försöka komma en bit på mina tröjärmar. Målet är att bli klara med dem och med skaftet på Lars julklapp. Jag tror dock inte att det är möjligt men friskt vågat häften vunnet. Jag och prinsen ska på föredrag i morgon i kommun huset och där hade det varit bra om jag kunde påbörja nästa julklapp men för att kunna göra det så krävs material från Lars strumpor.. Det är svårt men det går =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0