Dag nummer 2 är i antågande

Då var det dags för dag nummer 2 på det nya jobbet. SKa gå till tågt om 25 minuter. Sen är det bara till att tuta oc köra =)

Köpte en n almanacka igår för den jag hade inte var riktigt bra. Har dock inte riktigt bestämt mig för hur jag skall bygga upp innehållet i den. Kan bara dra slutsatsen att jag har ett VÄLDIGT intensivt liv med massa aktiviteter.

Hmnn.. måste ta reda på prinsens schema så jag vet när han slutar. 18-02 är det denna vecka men vem vet hur det ser ut nästa?

Idag kommer jag nog få en längre lunch än igår =) Eller, jag har lunch med mig så jag behöver inte åka iväg och äta vilket gör att det finns möjlighet för mig att sticka ett par varv. Vill ju bli klar med mina strumpor så snart som möjligt. Detta då det finns andra projekt som pokkar på uppmärksamheten =)

Ha en riktigt trevlig dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0