Börjar nytt jobb idag

Idag börjar jag nytt jobb. Det blir mitt första "rikiga" jobb. Är lite smått nervös men faktiskt mindre nervös än vad jag hade förväntat mig.

Jag komm knappt halvvägs på det första varvet på min MS4 som jag hade tränkt att göra igår så nu sitter jag med samma varv och tänkte försöka bli klar med det.

Har anmält mig till Afro Power Dance i morgon *trevligt*

I kväll är det franska kl 18 - 20. Det retar mig en aning. Min favorit träning är ju på måndagar 19.30 - 20.30. Det finns inte nuffran av en chans att jag ska hinna göra båda. Får helt enkelt utvärdera franskan och se ad det är för något. Det är verkligen ett dilemma. vill ju läsa franska men vill samtidigt träna.

Aja.. nu var det ju dock ett antal pärlor till att trä på sticket först. Sen frukost och sen jobbet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0