Trött i armarna

Jag är så extremt trött i armarna idag. Det är inte klokt. Skyller definitivt på boxen igår. Det var dock riktigt skoj. Fast aningen jobbigt är det nu idag när man inte har kontroll på fingrarna som skall skriva på tangentbordet....

Har nu på morgonen funderat på vad jag skall skicka i mitt mixa & matcha paket. har lite ideer men får se var de slutar

I eftermiddag/kväll hade jag tänkt att skriva i ordning mönstret till min 1/2 par strumpor så jag kan skicka iväg den. Hoppas bara att mottagaren blir glad. Sen är det dags att påbörja garn och te bytet oxå. Längtar tills att jag skall få ett paket i lådan =)

Måste även räkna på hur många tackkort jag skall göra till för bröllopet också. Detta är verkligen dgens ilandsprobelm =)

Snart är det premiär för mig på ett ordinarie kundtjänstpass... lite nervöst är det men det skall nog ordna sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0