Vill ha melerat strumpgarn och åka på semester

Hittade en massa fint strumpgarn på nätet som jag vill ha. Ah *vill* Men men.. det kommer ju en jul så man kan alltid önska sig det.

Såg på bilder nu här på nätet på utland. Oh jag vill verkligen åka på semester långt bort och bara ta det lugnt. Det var fina bilder på lite bergsbyar där man såg ner över vattnet. Jag gillar att bo där jag gör men skulle trots allt vilja åka bort, någon gång, ibland till sol bad och göra ingenting. Jag önskar mig en semesterresa mer än strumpgarn :P

Det är stickcafé idag och det är veckans höjdpunkt, eller en av dem, den andra var igår och det var boxen =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker verkligen du ska ta med din din man och åka på semester... Grekland t.ex behöver inte bli så dyrt, man kan ju alltid ta en restresa

2008-11-25 @ 11:49:01
URL: http://hemskast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0