Tre sorters te och lite garn samt julklappar

Det är vad jag köpte på Skåne Jul i Hässleholm. Det blev garn till min julklappsbyteskompis, Garn till mig själv i julklapp =) Rosa och jättefint =)

De tre sorters teerna var
* Idas blåbärskaka
* Glöggte
* Lussete

Ska prova glöggteet nu *mumsigt värre*

Jag är trött men jag har bestämt mig för att jag skall se på film i kväll. Det är Wallander. Får sticka till den.

Sitter och bläddrar i mina stickbökcer och läser i min sticktidning om jag fick av Boel. Skall se om jag kan hitta något fint mönster. Letar efter mönster till:

* 1 sjal i 1 trådigt ullgarn
* 1 kofta/tröja i alpakka garn
* 1 kofta/tröja i ullgarn

Det är de projeken som skall börjas med efter jul när alla julklapparna är klara (förhoppningsvis)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0