Pulsklubbstävling

Stickamera har nu gått ut med den tredje pulsklubbstävlingen. Jag har ännu inte stickat något av de tre muddarna som krävs för att vara med i tävlingen. Får ta och göra ett par nu. Farbror Elofs muddar blir det och det var oktobermönstret.

Idag skall jag och prinsen på gåsamiddag hos mor och far. M som har varit här skall också följa med. Men först skall jag till ICA och posta garn och te bytet samt mixa och matcha bytet och sen ta mig ner till Train in och köra ett träningspass.

Alla julklapparna går sakta framåt. Det känns fortfarande som om jag har möjlighet att bli klara med alla innan jul =) Bäst att fortsätta nu så jag kommer några varv innan det är dags att gå och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0