Maraton i morgon

I morgon är det stickmraton hos Fröken Garn. Det kommer bli så trevligt, inbillar jag mig i allfall =) Ska dit med vännen M. Fick ju "lurat" henne till att införskaffa garn och stickor på stickcaféet i tisdags. I morgon kommer, förhoppningsvis, det sista innehållet till mitt Mixa & Matcha paket så sen är det bara till att posta på lördag eller söndag.

Det blir trots allt Stickfest i väst för min del. Får lov att sova på extra säng hos Annicka. Skall nu bara göra en inbetalning på anmälningsavgiften och anmäla mig till de kurser som jag vill gå. Jag ser fram emot det så mycket!!!


Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Godmorgon! händer idag då?

2008-11-13 @ 08:00:04
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Dockmamman

Hejsan!



Fick höra om det där stickmaraton på radion idag, vad är det och hur fick man reda på själva tävlingen och vart skulle man hålla till...



har tävling på min blogg om du vill delta/Ha det gott

2008-11-13 @ 18:26:33
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0