Jag har fått paket =)

När jag kom hem igår låg det en avi på bordet som sa att jag har ett paket att hämtaut på posten. Jag misstänker att det är mitt Mixa & Matcha från Saltflingan. Men säker kan man inte vara förän man hämtar ut det vilket jag skall göra så fort jag kommer till byn i kväll.

Var på ravelry i morse och botaniserade, åh så mycket fint det finns. Jag vill kunna sticka på heltid bara för nöjetsskull. Men det finns det ingen möjlighet får nöja med med et so hinns med där hemma. All julklapparna går sakta framot. Det känns som dagarna går fortare än mitt sticke men ännu finns det hopp =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Ida, jag har också fått paket! Jättefint garn, god te och väldigt söta stickmarkörer, tusen tack ska du ha! Tevattnet är precis klar, så nu ska jag njuta av en kopp te och sen ska markörerna få byta av de fula gem som jag har i min stickning just nu. Bara garnet får vänta tills jag har några "wip" klara.

Ha en riktig skön kväll!

Anna

2008-11-19 @ 15:43:35
URL: http://nyckelharpanna.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0