Garnfärgning hos Fröken Garn

Jag laddade över en del bilder i morse så här kommer ett gäng på när det var garnfärgning hos fröken garn.

Garnfärgning by Kida1984 
Färger att välja på

Garnfärgning by Kida1984 Garnfärgning by Kida1984 Garnfärgning by Kida1984 Garnfärgning  by Kida1984 Garnfärgning by Kida1984
Sen var det att stoppa ner garnet i bunkarna

Garnfärgning by Kida1984
84 grader skulle garnet upp i
Garnfärgning by Kida1984
Hemma fick garnet hänga på tork i badrummet. Det blev totalt 4 nystna a 50 gram och 4 nystan a 200 gra
50 grams nystanen blev
* Gräsgrönt
* Mossgrönt
* Rostlila
* Halva lila halva turkost
Och 200 grams nystanen blev blåa alla och det skall användas till en tröja till mig =)


Kommentarer
Postat av: Bente

Fina färger ,jag hoppas det blir fler tillfälle. Kommer du på stickmaratonet ? Hoppas det ,ser framemot det jättemycket . Iså fall kan jag få stickmarkörerna då. Ha det bra i blåsten.

2008-11-06 @ 08:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0