Inget stickat idag / No knitting today

Idag blir det nog inget stickat =( Kanske lite på tåget till Lund men det är allt. Dagen räcker inte till =( Ska åka till Lund 15.08 och gå på spinning med Nannrl. Nyttigt med träning. Kommer hem ca 17.40. Då är det dags för att duscha och byta om och så. Är nog klar till 18,15 ungefär. Då skall jag Fixa kvällsmat och äta den *gott* (är redan hungrig). Sen är det unga mödrar klockan 19 till 19.30. Hade sedan tänkt att gå och sova relativt tidigt idag. är så sjukt trött och jag soms ka ut och gå i morgon bitti måste då gå och lägga mig i tid =)

Har planer på att åka till Södra Sandby och Syzzla i morgon får se om jag verkställer det =) Men det blir det nog =)

I do not think that I will have time ti knitt today =( Maybe litle at the train to Lund but that is everything. I will go to Lund 15,08 and go to spinning with Nannerl. IT is good to exercise. I will be home at 17,40 fix things and shower to 18.15 and then do dinner. At 19 to 19.30 is it TV. And then I need to go to bed. I need to get up early tomorrow and get out and walk. Healthy =)

I have plannes to go to Södra Sandby tomorrow =) I need to see if I can do that =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0