Dags att hålla helg /Time to have weekend

Nu är det dags att hålla helg. Ska gå ner till akademibokhandlen och byta bok sen blir det till att åka hem. Ska ta det lugnt i kväll. Måste söka en massa jobb i morgon, jobba med uppsatsen och åka till farmor och hälsa på =)

Sitter i telefonkö till skatteverket. Roligare kan  man  ha. Har plats 25 i kön... Tradigt!!!

Ska sticka framför tvn ikväll. Och mysa med prinsen, givetvis =)

Now is it time to go home and have weekend. I will just go to the bookstote and change my book. I will take it slowly today. Need to apply for work and do my master theises. and wisit grandmoter =)

i am in the thelephone line to tha tax apartment. Number 25 !!!!

I will kitt infront of the TV tonight =) and be social with my prince

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0