VM stickning

På fredag börjar VM stickningen. Har nu bestämt mig för projekt. Har två att välja på beroende på hur det går idag =)
 Alternativ 1) Svampmuddarna från stickameras pulsklubb. Behöver införskaffa ett rött garn och rudnsticka 2,5 * 80
Alternativ 2) Fortsätta på mina bytesstrumpor

Motiveringen är följande
det tog mig en 6,7,8 dagar att lära mig sticka magic loop =) och temat för vm stickningen är just att det ska ha något att göra med Kallurs tid 6,78 på häcken =)

Det är inte försent att anmäla sig än gör det här!

Kommentarer
Postat av: Stickmor

Om du behöver nå mig under dagen får du ringa mig på jobbet. Telefonen i K är vidarekopplad till S. Jag har glömt mobilen på jobbet i K.
Vi ses i alla fall i kväll. Kram

2008-03-04 @ 11:42:17
URL: http://stickmor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0