Stora symässan

Jag vill åka till stora symässan i Malmö. Någon som vill följa med =)

Hittade tre workshops som jag vill gå på. Problemet är att två av dem går samtidigt. Mycket elakt! Får se om jag kan välja vilket jag ska gå på. Om jag kommer dit. De jag vill gå är makrame med pärlor eller använda Lär dig göra berlocker med silverpläterad metalltråd och glaspärlor. Supersnygga att hänga i en kedja. Den tredje kursen är om att göra örhängen =) den krockar inte med någon av de andra =)

nu ska jag gå till skolan. dagen har följande upplägg
7.45 - 8.40 spinning
8.40 - 9.30 ta mig till skolan
9.30 - 13 plugg främst till gruppuppgiften, lunch
13 - 14 gruppträff
14 - 16 föreläsning
16 hem till älsklingen som åker till GBG i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0