Om en timme

Om en timm så går mitt tåg till Lund för att lämna in mitt PM. Ska sen sitta där och plugga tenta med J. Håll tummarna att det går bra!

Klockan 14 till 16 är det gästföreläsning. Jag kmmer eventuellt gå på första halvan. Har inte bestämt mig än. Ska sen åka till Köpenhamn och möta A som kommer på besök *skoj* Mamma, ska du med och möta henne? Behöver veta för planeringen! Finns på nallen =)

Borde vara hemma till 19 tiden i kväll. Då blir det till att äta kvällsmat *gott* och snacka. A åkte hemmifrån vid 4,30 i morse, om jag kommer ihåg rätt, så hon är nog ganska trött så det blir nog en tidig kväll. Det är dessutom inget kul att se på tv och då finns det ju ingen anledning att vara uppe särskillt länge, eller hur?

För att ta sig till Köpenhamn så åker man tåg. Från Lund tar resan en timme vilket ger mig en timme sticktid. Har nu gjort tre mönster varv på en strumpa och två mönstervarv på den andra. Och fortfarande är det lika roligt

Igår tog jag bild på mina bytesstrumpor. Ska försöka lägga in dem i kväll. Tog även en bild på den söta sköldpaddan från Annicka. Ska försöka skicka mina bytesstrumpor i morgon så att de kommer fram till mottagaren i tid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0