Det är vitt utanför rutan

Det är vitt utanför fönstret, idag oxå. Det är ganska fint. Men det skulle varit mer vitt och för ett par månader sedan. Typ kring jul och nyår =)

Idag är det till att vara duktig och plugga hela dagen. Har bestämt mig för att inte åka in till Lund och träna. Går bort till hallen här i byn i stället. Det tar mig 3 timmar för att få träna en timme i Lund i och med att tågen inte passar så som jag vill =( Det är det som r bra med dubbla träningskort =)

Fick för övrigt börja om på mina pulsvärmare igår, kommer inte ihåg om jag sa det. Mycket elakt :P Men nu får jag använda mig av magic loop =) underbart. Så blir båda klara samtidigt. Ingen sws (second wrist syndrome efter sss second sock syndrome)

Det finns inget på TV idag. Elakt. För min del känns det som alla bra TV program är på måndagar (Anna Phil, CSI, ER (slut för säsongen)), torsdagar (antikrundan, antikmagasinet och Förbrytelsen) och lördag (melodifestivalen och CSI). Jo på fredagar går så ska det låta ann men På spåret är mycket bättre. Dagens I lands problem jag vet men om det inte är något bra på tv blir det ju mindre sticktid!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

TV är inte allt här i livet Idus:P Själv följer jag endast stuff som går i USA...

2008-03-05 @ 08:52:09
URL: http://firebox
Postat av: Sofie

Jag har typ 41 på fötterna och får sticka minsta storleken som väl var 38 eller nåt.

2008-03-05 @ 09:08:16
URL: http://hemskast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0