Träna, byta bok, leta sticktidning / Exercise, change book, look after knitting magasine

Detta är vad jag skall tillbringa min eftermiddag med =) Skall först kolla här i Malmö och se om det finns någon bra och skoj sticktidning här som jag kan använda mig av =) Hittade ingen i Lund =( Så jag hoppas att utbytet är bättre här =) Sen skall jag gå till Akademibokhandeln i Lund. Där ska jag byta min läsecirkelsbok. Måste komma ihåg att snart hämta ut den som jag vill behålla när hela alltet är slut. tror att jag har bestämt mig men är inte säker.

Sen blir det till att traska upp till Gerdahallen där det skall tillbringas i allfall en timme på någon trevlig maskin =) Tror att det blir trappmaskinen. Det är bara en negativ grej med den och det är att det inte finns någon bokhållare så man är tvungen att hålla sin bok själv hela tiden, och det är ju jobbigt.

Ah... jag är så sugen på att spinna *vill* Det finns nybörjarkit som man kan köpa med fiber och slända i. Men vågar man göra det?

This is what I will do this afternoon =) I will first look after knitting magasines here in Malmö. I could not find any in LUnd =( So I hope they got more to choose between here. After that will I change my book. I need to get and pick up the one that I will keep. I think I know wich one but I am not sure.

After that will I go to Gerda. And be there and exercise for an hour. I think I will be att thje stair maskin. It is only one negative thing with that one and it is that there hare so shelf for my book. I need to hold it the whole time and that is not noce.

I would like to learn spinning. I have found beginners kit with fiber and spinner. But daire I try it?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0