Sverige vann och jag blev klar / Seden won and I got ready

Poängställningen 2 - 0 stod sig hela andra halvlek. Det var så gött att få poäng =) Jag är definitivt inte intresserad av fotboll men hade lovat prinsen att stänna hemma. Lite spännande var det. (fast det var tårta på stickcaféet)

Under matchen han jag fixa presenten till M. Det känns ju så bra =) Då är det fixat. Ska  bara se om vi kan fixa något kompletterande till det =)

Ett par varv på sjalen blev det oxå =) Den är så grå och fin. Nu när jag har kommit en bit till så syns inte mina fel så mycket. Fast felen skall man hålla tyst om =)

I kväll är det inget skoj på tv. Vi spelade in forbrytelsen från igår som vi ska se och förra måndagen spelade vi in det var en gång och det skall vi oxå se. Så det blir sticktid idag med =)

The score 2 - 0 stand the whole second part of the game. It feels so nice to get point. I am definitly not interested in football but I hade promised my prince to stya home. It was litle excided somtimes (but there were cake at the knitting café that I mises)

During the game I did finish a present to M. It fells nice =) Now thats done. I only need to see if we can find anything to complemet it with.

I did knit some rowe ont tha shawl. It so so grey and nice. Now when I have done a bit I can not see my mistakes anymore. But I should be quiet about the mistakes =)

Tonigt isnt there anything nice at TV. But we did recorde Forbrytelsen from last week and once upon a time so we will wach that instead =)


Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

jo, får hoppas det /:

2008-06-11 @ 11:33:25
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/
Postat av: Jenny

okej:) ja precis:)

2008-06-11 @ 12:02:12
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0