Som ni märker... / As you can notice...

Som ni märker så är jag för tillfälligt inte SÅ aktiv här inne på bloggen. Det sörjer jag men känner att jag inte hinner med ritkigt allt. Jag försöker dock göra minst ett inlägg om dagen.

Har idag stickat på min sjal. Är halvvägs igenom mönsterrapport 2 av 12 så det är en hel del kvar. KOmmer att få sticka som en idiot på den sen.

Idag har jag övningskört med trucken. INte helt illa =) hade inte sönder något i allfall =)

As you might has noticed I am not SO active here at my blogg. I am not ahpppy about it but I can not do everything. I will trie to do one mark a day at least.

I have knitted litle on my shawl. I have done half of the second report, I will do 12 so I have to knit.

I have been driving the truck today. Nice. Without braking anything =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0