Shopping / Shopping

Idag blir det till att shoppa =) Jag började dagen med att först med att gå ut och gå min runda. Sen blev det att handla mat och så på Coop och Kringlan (mycket goda bullar). Ska snart göra mig i ordning så jag och prinsen kan ta och åka till Syzzla i Södra Sandby så vi kan fortsätta jobba på inbjudningskorten till bröllopet. Sen skall vi åka till Norrviddinge Handelsträdgård och fixa lite frukt och blommor =) Kommer bli så fint på balkongen när vi sätter ut lite grönsaker =) Ska sen till Maxi och handla mat. Får passa på att handla när man har tillgång till bil.

I kväll skall jag och prinsen till M. på examensfest. Har köpt en fin korg hos finsmakaren. Hoppas att hon gillar den =)

Satt och fixade på min bröllopssjal igår. Den är fortfarande fel men den är mindre fel nu än innan.

Today will I shop =) I started the day with walk 5 km. Then I went to Coop and Kringlan (wery nice bread). I will soon make me rady so I and my prince can go to Syzzla in Södra Sandby and get things so we can continue on our wedding inventation. Then Norrviddingen and by fruit and flowers. It will be so nice at the balcony. I will then go to Maxi and by food. Has to use the xar when I have the opertunitue.

Tonight will I and prince got to M at examiniation party. Have bougth a nice bascet with sweet things. I hope she will like it.

I have now fixed my wedding shawl. there are still mistakes in it but there are not so many now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0