På väg till Ystad/ On my way to Ystad

Nu skall jag strax bege mig till Ystad. Ska till Jennie och skriva uppsats. Det kommer att resultera i ca 1,5 timme tåg. Tråkigt men nödvändigt. Tyvärr blir det ingen strumpstickning då =( kommer istället ägna mig åt att läsa igenom den andra uppsatsen som ska var aläst till i morgon. Fixade den första igår. Kvällen har jag ingen aning om alls hur den blir. Hoppas jag kommer hem tidigt och Hoppas på fint väder så man kan vara ute och gå =) samt sen sitta på balkongen och bara mysa :P

Now will I soon go to Ystad. I will go to Jennie and do our masterhteises. It will result in 1,5 hour train each way. No knitting time =( I need the time to reed one theises that I need to read till towmorrow. the otherone did I read yesterday. The evenings happening I do not know anything about. I hope that I will get home early. I hopp that it will be good weather so that I can be outside and walking. And the sit on the balkony and knit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0