Kanten är klar / The end is ready

Kanten är klar på min sjal. Nu slipper jag tänka på att ha garn kvar till den. Skönt =) Har en massa kvar men så länge det finns tid så finns det hopp. Eller hur =)

Jag är nu klar med insidan till våra bröllopsinbjudningar. Bara baksidan kvar. Ska åka ner till jobbet idag igen och sitta där med dem =)

The end is now done at my shawl so I do not need to think about it anymore. Nice =) I have lot of rows to du but as long as there are time there are hope. Or?

Now am I done with the inside of the wedding inventation. I oly got the back to do. I will go to work today and sit there and do them =)

Kommentarer
Postat av: Julia

Du har min gamla adress? Byt ut 15 till 13 så blir allt mycket bättre, vi ska flytta till porten bredvid på tisdag. Jag har sagt till om att vara ledig den helgen redan nu, så hoppas vi på att jag jobbar någon annan istället. Jag tror att Daniel kommer att följa med:)

2008-06-26 @ 12:24:47
URL: http://firebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0