Google reader

Har hört talas om Google reader ett tag och har nu bestämt mig för att kolla den. Det är nog lättare att göra så än att logga in på alla bloggar enskilt och kolla om det har skett någon uppdatering. Dock kunde jag tyvärr inte lägga till alla de bloggar som jag önskade =( Men det kanske går senare.... Har fått med de flesta i allfall

Jag har bara två punkter kvar på min att göra lista till  jobbet. Dock desto fler att göra privat en det får jag ta itu med när jag kommer hem i stället. Känns så bra. Har varit riktigt effektiv idag =)

I have heard about google reader a while now and has decided to see how it works. I think that it is easier to log on that instead of log in to each blog each and every day =) But, I could not put al the blogs that I wanted there. I hope it wil work later. I have most of them at least.

I have now only two things left on my to do list. BUt I have lots of private things to then. But that will I take care of when I get home =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0