Första strumpan är klar / first sock is ready

Första junistrumpanj är klar. Tror att den kommer att passa över foten men den kommer vara för liten över vaden =( har ett par möjliga alternativ för att fixa till det. Men det löser jag när jag kommer så långt. har ju en strumpa till att sticka först =)

Igår skickade jag mitt mix & match byte till Tammy. Jag hoppas tt hon blir glad för det. Jag vet att jag hade blivit det om jag hade fått det =)

The first june socke are ready. I think that it will fit over the foot but not over the leg =( I have figure out some posiblie solutions to fix it. I have one more sock to knit behfore I need ton think how I will solve it =)

Yesterday I did send my package in the mix & match swap to Tammy. I hope that she will like it. I know that I would =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0