Första rapporten klar / First rapport done

Jag stickade klart första mönsterrapporten av 13 igår. har då bara 12 kvar. hoppas på att hinna något varv i kväll men skall även fixa med en kompis present. Junistrumpan har nästan helt och hållet stannat av =( Inte meningen man man kan inte sticka på allting alltid. Har en kännsla av att jag borde göra en inventering både av pågående projekt och av garn.... Kanske borde sätta i system att alltid göra minst en mormorsruta för varje avslutat projekt. Det låter inte mycket men för tillfället har jag inga. Det jag har tar bara plats... Jobbigt.....  Borde skaffa mig mer och bättre garnförvaring!!

I did finish the first rapport of the shawl yesterday I now got 12 left. I hope that I will have tume to do some rows today but I also need to fix a birthdaypresent to my friend. June sock have I not knit on at al =( I can not knit on everything everytime.  I think that I need to do an inventation both about my yarn and my project. I maybe shoud do one granny square for every finished projekts. It does not sound much but as it looks now I do not have any squares. It ony takes lots of space. I need to ghet more and better yarn storage....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0