OS stickning / OS knitting

Stickgalens om jag är har jag signat upp för att vara med i stickameras OS stickning. På www.stickamera.se finns en länk till bloggen. Har dock itne bestämt mig för vad ajg skall sticka än. Kommer dessutom tt börja sticka 3 dagar efter astartskottet så det får vara ett litet projekt bara. Men jag kommer nog på något bra =) Annars fungerar det alltid med ett par tossor. Behöver göra nya =) Skall lägga utte i sommarstugen hade ajg tänkt. Det är ju alltid trevligt att komma dit och veta att det finns något varmt och skönt att ta på fötterna =)

Tusan oxå. Det är CSI i kävll. Jag är på jobbet och kommer inte hinna hem till det. Har inte koll på om prinsen har programerat videon. Hoppas det. Annars går det i repris på söndag. Kanske kan spela in det då i stället om det skulle vara så.... 

Håller annars bara på att sticka på min sjal. Ett varv här och ett varv där. Synd att det inte blir fler varv ändå :S men jag ser att den växer och det är huvudsaken. Hinner göra klart den i tid och det är det vitkigaste. Eller hur =) 

A knitting maniac as I am I have decided to become a member in Stickameras OS knitting. At stickamera.se there is a adress to the blogg. I have not decided yet what to knit. And I will start knit aboit 3 days after it has started so I thnik that I will fall behind direct so I has to have a small projekt. I think that I will find out something good =) Or I can always need new socks. We need to the summerhose =) It is nice to know that when you got there you can take something warm on your foot =)

Oh it is CSI today. I will not be home in tome to see it. I do not know if my prince has programmed the video. It is also shown at sunday maybe i will se it then.

I am only knitting on my shawl. One row here and one row there. It is bad that it is not as much rows as I want but I can see it gorw. And thats the main reasion =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0