Löst ett problem och snart till nästa jobb / Have fixed one problem and will soon go to the next work

Jag har nu fixat ett problem. Det känns så skönt. Ska se om jag hinner att fixa något problem till innan jag går. Det hade inte varit helt fel. Dock sägs det ju att et första problemet är det svåraste för sen vet man hur man sakll göra.

Ska snart iväg till jobb nummer 2. Jobbar kvällen denna veckan 18 - 02 undrar hur det kommer att bli :S jag är definitivt inte någon kvällsmänniska och har, numera, en förmåga att somna överallt och alltid. Inte bra

Hoppas på att det blir en lugn kväll med en massa sticktid =) Har ju försummat sjalen i helgen. (Har bara montering kvar på en av mina pulsväramre sen är de klara) KOmmer behöva göra ungefär 2,5 rpaporter till på sjalen och de borde ta en vecka. Hoppas att det går snabbare!!! Får se till att ta tillvara varje minut =)

I have now fixed one problem. It feels nice. I hope that I can fixe one more before I leave todau. It would have been nice. The first probloem should be the hardest.

I will soon go to job number two. I have the evening this week. 18 - 02. I wounder how it will be. I am not an evening person...

I hope that it will be a easy evening with lots of time to knit =) I have not been klnitting on myu shawl at al this wekend. (have only to sew one of my wristwarmers then it is done) I need to do 2,5 repetitions before I end it. It will take about 2,5 week. I hope it will go faster =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0