Halva skaften

Har nu gjort halva skaftet på den andra strumpan =) Det känns bra. Kommer nog bli klar med den i eller till helgen.

Ska ju se på Antikrundan i kväll och då blir det strumpa. Sjalen får följa med till lund i stället. ¨På träning, lunch och till frisören =) Undra hur man kommer att se ut när man kommer där ifrån =) Vill ha "långt" hår i sommar så jag kan sätta upp det. Svårt är det...

Min prioriteringslista ser ut på följande sett
1. Sjalbytessjal
2. Monkey strumpa
3. Bytesstrumpa
4. Hålstrumpa

Sen finns det inte mer på listan.... Funderar på att vänta till nästa månads mönster för att se om det passar min byteskompis. Annars får jag se vad jag kan hitta för något på nätet. Det finns ju en hel del där att hitta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0