Sjal, test, plugg och mässa

Detta är vad min helg har innehållit och kommer att innehålla =)

I fredags när jag kom hem fanns det en avi med meddelande om att jag hade ett paket att hämta på posten. Det visade sig vara min sjal. Tack så mycket Ingamay. Kommer attlägga upp en bild på den sen när det finns bättre ljus att fotogarafera i =) Min egen sjal kommer sorgligt nog inte att vara klar i tid =( stickar öfr fult min hinner inte med den =( Har mailat mottagaren och sagt att den blir sen. FÖRLÅT!!!

Igår var det bröllopsmässa i malmö. Mycket trevligt. FIck en hel del inofrmaion och fick veta en del matnyttigt =) kommer säkert ha nytta av det. Efter mässan gick vi och tittade lite i affärer och så i malmö innan vi tog cider/respektive öl på Pickwik pub. Sen gick vi till Elysées trädgård och åt fondue. Riktigt mätta blev vi. kvällen avslutades med att vi var och såg i am legend på bio. Blev lite besvikenpå filmen. den påminde väldigt mycket om en film som jag sett som heter pestens tid. men över lag så var hela dagen trevlig.

kvällen skall nu fortsätta med studier i förhoppningsvis 3 timmar. kanske får något gjort då =) och du som tyckte att 90 % var mycket att ha rätt på ett test. det är för att det endast är ja och nej frågor som man skall kryssa i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0