Paket

Idag ska jag gå iväg och posta följande paket
* Disktrasbytet
* Sjalbytet
* Första hemlispaketet

Hoppas att mina mottagare blir glada. Jag är nöjd med det jag har gjort så =)

Sitter och försöker göra en inlämningsuppgift. Den såg så fin och ockyldig ut men den är hemsk. har suttit med den i två timmar. Har ju massa annat att göra oxå!!

I kväll är det strumpstickning (har för övrigt kokat min rundsticka så den samarbetar förhoppningsvis bättre med mig nu) eventuellt pulsvärmarestickning =) Ska se på "På spåret" och efter det CSI (de går samtidigt men spelar in) Eventuellt ska jag se på Förbrytelsen (dansk serie spelade in från igår) massa sticktid med andra ord =)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej.
Det är samma här dvs aspartam känner av det till och från kan blir riktigt risig i magen.
Det måste vara en ovanlig allergi eller överkänslighet

2008-02-08 @ 20:14:19
URL: http://mimmiumea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0