Mrs Beeds går framåt

Har nu kommit en bit ner på skaftet på min första mrs Beads =) Hade det inte varit för att det är en knepig avmaskning så hade jag nog blivit klar med den första idag. Men det är smällar man får ta =) Kommer nog komma en bit på mina strumpor med falska flätor istället =)

Usch.... jag har fått hicka det är jobbigt =(

Om 20 minuter börjar andra uttagningen till melodifestivalen. Då skall vi äta citron fromage och dricka vin =) samt sticka *givetvis* Ska även försöka få koll på avmaskningen. men det tror jag inte att jag kommer att lyckas med. Men vem vet =) har gjort "fel" på flera ställen och anpassat det så att det passsar efter mig.

Den stora frågan som råder nu är vem kommer vinna dagens delfinal? Det vet vi om lite mindre än 2 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0