Klar med ett till projekt

Har blivit klar med ett projekt till *wiie* det innebär att jag får lov att påbörja ett nytt. kommer nog börja på det i nästa vecka. ska idag ägna mig åt mina strumpor med falska flätor och pulsvärmare. hade varit skönt att bli klar med något projekt till :P fast med tanke på att dessa projekten är precis påbörjad.

ser på skidskytte stafetten. än så länge ser det okej ut för svenskarna. borde gå ut i köket och fixa efterrätten till i kväl apelsin och citronfromage *gott* annars kommer dagen ägnas åt att skriva pm. orkade inte göra något åt det igår =( vet inte hur jag ska hinna med att fixa allt som ska fixas men det kommer nog att gå.

i kväll blir det stickning först till melodifestivalen och lagom tills att det är slut börjar CSI Miamo *Love H*

Men men det skall nog gå bra med alla projekten

Kan ju inte lämna TVn innan stafetten är klar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0