Jobba, jobba, joobba =)

Idag har jag varit duktig och jobbat hela dagen. Allting har fungerat bra även om det tar längre tid för mig att köra över mina små pallar =)

I kväll är det melodifestivalen. Stackars föräldrarna har ingen svt i stugan (den var borta när de kom dit så de missar det, fast pappa var inte så ledsen för det, han var mer ledsen för han missar linley) Åter till melodifestivalen. det innebär att man har 1,5 timme sticktid. håller på med muddarna för stickamera =) och strumperna i strumpklubben. känner mig på ppysselhumör igen nu när sjalen är iväg och man inte känner att man måste hela tiden=)

ha en trevlig lördag kväll så ska jag gå och fixa vårrullarna som jag fick av R.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tänkte först oxå sticka till melodifestivalen, men jag tycker den har flippat ur, vet inte varför men jag tycker det var bättre när det var en kväll och man samlades hela kompisgänget och tittade och satte poäng. Börjar känna mig gammal (29)....

2008-02-09 @ 20:46:37
URL: http://fridala.blogspot.com
Postat av: Annicka

inga bra låtar idag, tycker jag
hoppas det var gott
kram

2008-02-09 @ 20:54:21
URL: http://nystat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0