Idag är det heldag

Idag blir det heldag för mig.
Så här kommer dagen se ut
* 8-10 Tentagenomgång (föreläsning om jag hinner)
* 10 - 12 föreläsning (filmtittning --> sticktid)
* 12 - 14 grupparbete
* 14 - 16 föreläsning (smiter 15,45 för att hinna med buss och tåg)
* 16,30 i Kävlinge
* 16,40 Mamma hämtar mig hemma och åker till Landskrona
* 18 - 21 STICKCAFÉ

Trodde jag skulle hinna klart med sjalen igår. Det var vist många fler varv kvar än vad jag hade räkat med =( Får kämpa på med den idag i stälet =) Ska fixa garn till pulsvärmarna och till min hemlis oxå =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo, man köper ett par Nike + skor. Det där med + är jätteviktigt. Sen köper man en iPod Nano. Sen köper man ett Nike iPod Nano Sport Kit eller vad det hette. Så tar man och byter ut den lilla pluppen i vänsterskon, och sen kör man fattade jag det som. Då läser den upp dina åstadkommanden medans du springer, och när du sprungit färdigt får du en sammanställning i skärmen på din iPod. Jag blev nästan rädd :) men iPodarna är ju inte så dyra längre.

2008-02-06 @ 08:22:57
URL: http://hemskast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0