Fått kompis och klarat test

Jag har nu fått min garn och tebytar kompis. Nu återstår bara projeketet med att komma på vad för slags garn och te jag kskall skicka. Men det är världskliga problem eller hur =)

Jag har pluggat duktigt idag, i allfall vad gäller kursen aktie och värdepapperskunskap. Har bestämt mig för vilket ämne jag skall göra mitt projekt om, gjort 2 kunskapstest läst två områden och gjort en inlämningsuppgift. ska ta itu med att göra mitt PM i en kurs och sen förbereda inför vårt gruppmöte i morgon i en annan kurs. skulle även behöva plugga lite revisorsjuridik. men man an inte hinna med allting alltid, eller hur?

sticka har jag inte gjort någonting alls idag =( får se om jag kan hitta något mysigt på tv att sticka till sen. först fixa kvällsmat. morotspankaka =) *mums*

Kommentarer
Postat av: knitmarie

Atta girl!
Kan man få receptet på morotspannkaka?

2008-02-24 @ 18:20:43
URL: http://www.knitmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0