Blandad uppdatering

Har nu uppdaterat bland mina bilder. De flesta av mina stickalster finns nu på http://www.flickr.com/photos/kida1984/  det är bara till att gå in och tiitta och se om ni hittar något av intresse

På lördag ska jag och mor antagligen till Fröken garn. Ska där passa på att handal till min hemlis. Man kan ju inte handla allt garn på samma ställe eller hur =)

Mina bytesstrumpor går framåt. Känner att jag kommer hinna bli klar med dem i tid. Värre är det med det med marsmönsterna i sockklubben. Det är synd att man inte bara kan ägna sig åt att sticka HELA tiden :P

Dagen ser ut på följande vis
9-9,45 plugga
9,45-10,15 ta mig till lund
10,15-11 byta bok och titta på pärlor
11,15-12 afro med L
12-13 duch och lunch
13-14 grupparbete
14-16 seminarieföreläsning
16-17 förberdelse med p inför redovisning
17-18 hem
18-19 kvällsmat
19-20 plugg
20- tv

intressant dag eller hur =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har inte kommit så långt än, jag är snart färdig med första varvet. Innan jag började sticka fattade jag ingenting av mönstret, men det verkar som det ger sig när man har det framför sig. Eftersom man stickar ruta för ruta fram och tillbaka är det nog faktiskt enklare på strumpstickor än rundsticka. Jag som hade bespetsat mig på rundstickor nu :)

2008-02-26 @ 10:03:06
URL: http://hemskast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0