Är arg!

Det är inte min dag idag. följande saker reagerar jag på
* folk som inte kommer till skolan i tid när deras arbete kräver daorer och det endast finns 3 uttag i grupprummet
* att försäkringskassans datorer inte fungerar (vill veta mitt slutgiltiga bostadsbidrag för 2006)
* att min mail hävdar att mitt användarnamn inte finns!!!!
* att när man får i november veta att det räcker med att höra av sig i början av april och man ringer nu och får reda på att det man tänkt sig är snormycket dyrare än vad man tänkt (räknade 2000 och tyckte jag överdrev men 3000 är vad som gäller) och att det eventuellt redan är uppbokat
* att man börjar bli förkyld

Ska nu fortsätta sura och försöka vara lite kreativ och plugga något

Kommentarer
Postat av: Dockmamman

Hej!
Jag undrar om du är intresserad av samla strumpklubben strumpor på ett och samma ställe på Dockmammans stickcafé.
Man behöver inte vara medlem för att få ladda upp sina bilder,tänkte att det kunde vara roligt att samla dom på så samma ställe så man fick en lättae överblick på alla strumpor.

Du går bara in här http://dockmammansstickcafe.zoomin.se/galleri.html och letar upp var och ens månads galleri...

Mvh
Dockmamman

2008-02-13 @ 10:17:45
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0