80 % rätt

Jag hade 80 % rätt på frågorna. Det innebär att jag måste göra om testet. Inte vad jag hade räknat med men det är smällar man får ta. Jag som dessutom tyckte att jag noggrannt hade läst igenom testet. Fick inte veta vad jag svarade fel på heller =( Men får göra ett nytt försök senare

Idag så är det föreläsning i Revisorsjuridik. Det kändes inte som den igår gav mig så mycket. Förhopppningsvis ger den idag mer. Sen är det till att plugga en massa. Efter pluggandet är det afro *wiie* sen är det ännu mer pluggande fram till 16 då är det styrketräning med älsklingen. Efter det ska vi handla och annat sånt nödvändigt innan det är fredagsmys med "på spåret" och lite så =)


Sjalen får man sticka på på tåget. Övrig dötid. Samt framför TVn jag SKA bli klar med den innan söndag!!!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad är det för kunskapstest? Det går säkert bra nästa gång. Du kan ju gör aden vid en annan tidpunkt när du inte är så trött. Vi åker till ön ikväll, hoppas på mindre vind. L kommer över i morgon. Bror din åker till Göransborg ikväll, match i morgon fm och sen ska han till Bjuv och vara ledare på ett läger där till söndag. Vi hörs.

2008-02-01 @ 08:21:21
URL: http://stickmor.blog.se
Postat av: Anonym

80% verkar ju jättebra. Hur mycket måste man ha för att klara sig?

2008-02-02 @ 23:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0