Söndag med träning, pyssel och julbord

Nu skall jag och käre Prinsen gå iväg och träna. Det är i förebyggande syfte inför eftermiddages julbord. Gott det kommer bli =)

Efter träningen blir det mysbrunch *mums* Sen blir det även lite cernitlera lekande. Skall se om jag kan fixa lite till mitt julklappasbyte samt göra lite figurer till som skall vara i de ljusen som skall göras på jobbet.

Lite stickande lär det nog också bli. KÄnner att jag har hyfsat koll på mina julklappar. Det går sakta framåt. Men framåt i allfall. Får sitta och sticka som en galning kvällaran innan julafton :P Prinsen jobbar natt så han är inte hemma och underhåller mig.

Nu är det Powerträning på train in. Heja mig =)

Kommentarer
Postat av: Mor

Bloggen ser bra ut nu. Färgerna är fina och det är lätt att läsa.

2008-12-07 @ 19:42:44
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0