När det lider mot jul

Nu lider det mot jul. Idag var det halvdag vilket var jätteskönt. Dock hände det inte så mycket på jobbet så det var lite långtråkigt. Men men tur att det finns den massa att läsa in sig på.

Prinsen jobbar natt även idag *tråkigt* Tänkte att jag skulle förbereda de stickningarna som skall med till föräldrarna över julen. Samt även sticka klart den sista julklappen. Men jag känner mig lugn och tror att det kommer att ordna sig =) Frågan är vilka stickningar som man skall ha med.

Måste även sortera mina mönster som julklapparna har använts till samt mina restgarner. LIka bra att göra det nu så är det gjort. Så in julklappar skall jag oxå göra.

För att inte tala om att tvätta. De två första maskinerna är igång. Bara 3 kvar *suck*

Kommentarer
Postat av: Mor

Tack för julbrevet. Trevligt. Det finns julpapper här hemma. Välkomna.

2008-12-23 @ 19:56:49
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0