Kulturell, på tv, glömde tävla

Det är vad min helg har innehållet och även orsaken till brist på uppdatering.

I fredags tog jag abra det lugnt och mös med prinsen.

I lördags var vi först ute och gick en runda och sen åkte vi til Lund. Där köptes lite julklappar, såg 500 och var sen och åt. Det blrev inte på det resturangen som det var tänkt från början för det var fullt. Men vi fick mat och god mat =)

I går var det nästa arrangemang. Först var vi på Statarmusset i Torup där M har din praktik. Sen åkte vi, jag, M och Prins till Malmö där vi såg på julkonsert. Inför konserten så blev jag och Prinsen intervjuade till sydnytt och reportaget skall finnas på nätet i ca 30 dagar på www.svt.se och sen klickar man sig till sydnytt =)

Nu är det måndag och ny vecka. Har ett par personer som jag måste ringa =)

Denna veckan skall jag inte heller glömma att tävla i stickameras jultävling. jag hade så fint löst förra veckans rebus men jag skickade aldrig in lösningen *döh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0