Julvecka och semester

Julveckan är nu i full gång och det verkar som om det är en stor del av befolkningen som har semester. Det var väldigt lungt och gott om plats på tåget =)

Jag har fortfarande 2 julklappar kvar att göra klart. Skall eventuellt fixa en tredje men det får vi se om det blir något av. Det beror på mängden folk i julhandeln. Men jag känner nu igen oro för att inte hinna klart med de jag håller på med.

I morgon är det dessutom halvdag det innebär extra sticktid till mig. Alternativt möjlighet att sova tidigt. Prinsen jobbar natt och kommer hem först vid 02,30 tiden så han märker ingen skillnad om jag lägger mig vid  21 eller 23. Måste bara komma ihåg att fixa med tvätten *suck*

På onsdag åker vi till föräldrarna och sen blir det ön direkt efter det. En natt hos farmor blir det nog med... Har kommit fram att följande skall packas ner. 3 par strumpor och 2 sjalar att sticka. Sen har jag inte kommit längre *asg*


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag önskar dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

2008-12-22 @ 13:17:18
URL: http://snigelmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0