Julbak och sticking

Det är vad jag skall ägna mig åt =) Har skrivit ut recept på allt som skall bakas och håller nu på med att fixa i ordning inköpslistan. Den blir låååång =) Sen blir det till att handla allt och sedan göra det. *mums*

Skall även försöka hinna slå in alla mina julklappar. Det är mycket lättare och behändigare när man är ensam hemma. Ingen som frågar vad dt är för ngot i paketen =)

I kväll blir det fortsatt sticke. Hoppas på att bli klar med en av julklapparna idag. Håll tummarna för mig för i så fall har jag bara en kvar. Hoppas kan man alltid.

En och annan stickblogg skall jag också försöka läsa. JAg skall inte ta det lugnt idag men jag skall pyssla med saker som jag tycker är trevlig.

Nu är vännen M på väg hem till värmland igen. Hon sviker oss så här i juletid. men det förstår jag. Hon skall fira jul med sina föräldrar. Hälsa Värmland =) Nu var det det sista på inköpslistan. Hoppas jag inte har missat något godis *funderar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0