En riktigt slappedag

Idag blev det en ritkgit slappedag. Har dock 5911 saker att göra men det får elt enkelt ävnta. Man kan inte hinna göra allting alltid! Ska i alla fall gå och diska och skala rödbetor till middagen *gott* Och även se om jag kan fått slå in några julklappar nu när maken inte är hemma och nyfiken på vad det är som finns i paketen =) Gäller bara att jag hittar alla som är gömda lite här och var i lägenheten. *hmnn* Frågan är vad käre maken skall få för något i julstrumpan. Det är ett svårt val. Kanske är ättare att välja när allt är inslaget...

I kväll blir det TV och stickning. Jag kom ju inte alls så långt på min julklapp igår som jag hade tänkt. Missräkning där =(

Oh.. måste ringa mamma om grönkålen!

Kommentarer
Postat av: Mor

Nu har jag gjort en halv sats dvs 45 stycken ischoklad. Om ingen annan tycker om dem så får väl jag offra mig. Synd på vågen annars inga problem. Ses vi på tisdag?

2008-12-21 @ 20:53:53
URL: http://stickmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0