Den lugna moronrudna resulterade i telefon med polisen

Var ute och gick min vanliga morgonrunda. Var sent ute så jag var aningen stressad. KOMemr lite mindre än halvvägs och ser en massa grejer på vägen. jaja tänkte jag det är nog bara någon som har dumpat skräp och gick vidare. av någon anledning tittar jag till vänster om mig på det lastbilsflak som står parkerat där. Ser att det är samma grejor bakom lastbilen som i högen på andra sidan gatan. Lite skumt tycker jag och titar närmre. Ser då att bakdurren på flaket är öppet. Då är frågna skall man ringa polisen eller strunta i det. Ringde mor och hörd e med henne och vi kmo fram till att det är bäst att ringa polisen. Sagt och gjort det gjorde jag.  Lät nog aningen flummig för jag hade ingen aning om vad vägen hette som vi stod på :S. Efter en stund kom det en lastbil till släpet och jag överlät luren åt lastbilsföraren. efter en paus åp 15 minuter kunde jag äntligen fortsätta min promenad och stressa hem. det finns lugnare mornar.

Idag är det halvdag på jobbet sen blir det till att tvätta duktigt och så. Sticka klart de sista julklapparna och höra med mor om man kan slå in julklapparna där för vi inte har något papper. kände inte för att ställa mig i en kö med 20 pers igår för att få presentpapper. då tar jag hellre tidningar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0