Sommarstickning

Stickamera har en sommarstickningstävling. JAg har gått runt och funderat på vad ajg skall sticka för något och bidra med. Men idag kom jag då äntligen på vad mitt bidrag skall vara. Har precis börjat sticka på det. Det kräver en del koncentration men det gör inget. För tillfället är det inget kul på tv. Det är fotboll på svts kanaler. hästhoppning på tv4 och danmark kör badminton och cykel (velodrom tror jag det heter).

det är i och för sig fint väder ute. kanske dkulle passa på att gå ut men då är risken att man missar något bra och trevligt. det är ju inte final i 100 meter om så jättelång tid....

Kommentarer
Postat av: Annicka

så fin bild du har lagt in på fru Boström ses vi på tisdag?

kram

2008-08-16 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0