Inför bröllopet - fredag (8/8)

Upp i lagom tid. Åt frukost med mor, far och prins. Sen åkte de till staden. Jag tog det lugnt. Diskade och plockade i ordning. Gick sen iväg till Sophie för att hämta vigselringen som hon har gjort. Tog mig sen hem och tog det lugnt.

När det var dags gick jag till spaet och fick gjort vid mina naglar. De blev riktigt fina =) Hem och slappa lite till Hade sedan hört att våra gäster skulle komma med 12.30 båten men en ingen kom då. Gick hem igen och såg invigningen av OS. Med 14.15 båten kom hela högen med folk. Drack kaffe och installerade gästerna i sina respektive rum. Sen åkte alla som skulle agera i kyrkan dit.

Övade och övade. Till sist så satt det =)

Hem för att äta. Dock blev det inte så. De ringde från restaurangen så jag och prinsen stack dit ner och fixade det sista. Sen blev det mat. Och trevligt umgänge med gästerna. Sängen sedan och väntan inför den stora dagen =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig dag :)

2008-08-15 @ 07:50:17
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0