2/3 rapport / 2/3 repetition

Det är vad jag hann sticka igår på min sjak och det är ju jättebra. Hoppas attn jag hinner lika långt idag. Det hde varit UNDERBART. Det vill säga. Om jag hade gjort det så hade det bara varit lite lite kvar =) Jag kanske skulle mäta sjalen och se hur pass stor den är. VIll ju inte ha den jättestor. Har en sjal som jag gjorde på tok för stor men det är sånt man får lov att leva med =)

Är i Malmö nu och hållerpå med mina företag. Det är sista dagen här nu. Känns lite sorgligt. Hade velat fortsätta.....

That is what I knitted yesterday on my shawl and it is realy good. I hope that I can be as good today as I was yesterday. It would have been wounderful. If I hade done the same today then I would almost have done the whole shawl. I maybe should look at the shawl and see how big it is. I do not want to have it realy big. I have one home that are to big but I has to live with it =)

I am in Malmö now and workning with my companys. It is my last day. I would have liked to continue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0